Lite mera

Var som sagt på stan idag. Orkar inte skriva noga om min dag.
Jag håller på att somna när som hällst, så skriver lite lätt och lägger upp grejerna jag har köpt.
Åkte till Hk för att hämta ut grejerna, drog till pappa för att hämta Puffi, ner till stan, gick runt, käkade och handlade.
Sedan träffade jag Linn och vi bestämde för att leka senare på dagen.
Åkte hem till min pappa, hem till min mamma, hem  till min bror, hem till min pappa och sedan ner till stan för att träffa Linn, vi gick till Mingan för att käka, det var mycket gott.
Sedan gick vi lite på stan igen, sen åkte vi ut till Tuna Park, chillade där och sedan ner till stan, sen gick vi hem till mig, här satt vi och pratade och nu sitter jag här ensam.
Ska fan ta och sova nu, innna jag bara däckar ihop. Sov gott Tjing pling

Dagens:
Stans outfit och Mingans Outfit
   


Dagens köp:
Två klockor, sex örhängen, en väska och en jacka.
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0