Mingan

Idag vaknade jag väl en ganska lagom tid. Somnade 11 igår så sjukt skönt.
När jag satte mig vid msn runt 5 tiden så hade Linn skrivit. Vi pratade lite och så kom vi fram till att dra ner till stan och käka på Mingan (Ming place). Lika gott som vanligt. Satt där i kanske 1,5 timmar eller något liknande.
Sedan så kom vi överäns om att dra till Tuna Park och se ifall man hittade något man kunde köpa och självklart gjorde man ju de (bilder nedan). Även Lotta kom och gjorde oss sällskap. Det som är roligt med Linn och Lotta är att man skrattar alltid så sjukt mycket.
Efter Tuna Park åkte vi hem till Lotta som precis flyttat ihop med sin kille. Vi var där chillade och sedan åkte vi iväg och hyrde film och de vi skulle ha till filmen. Filmen kommer jag inte änns ihåg vad den hette, den var ju så där.
Men vid 12 tiden kom Robert och hämtade mig och Linn så fick jag skjuts hem.
När jag kom hem gick jag upp till mit rum bytte om. Sedan gick jag ner till min mamma, hon var lite hungrig så vi slängde in pizzor i ungnen som vi satt med och käkade i vardags rummet, de var ju ganska gott de.
En väldigt trevlig dag om jag får säga det själv =). Sov gott. Tjing pling

Dagens:
Mitt mines kort är lite knas, det första kortet på minet funkar typ aldrig så måste lära mig de.
Så jag satte ihop en hemma gjord, "dagens".

 

Dagens köp:
Örhängen, tröja & trosor
   

Dagens prislista:
Ming place 65:-
Örhängen 59:-
Tröja 179:-
Trosor 19:-
REA
Film & godis 41:-

Kommentarer
Postat av: Camilla

VART har du köpt t-shirten?! den så representerar mig haha! Kolla bara vad min blogg heter liksom...



Svar: Angående bloggdesigner så gör jag visserligen gratis men om man pungar ut en hundrig så får man hoppa fram i kön och jag lägger ner mycket mer energi för att få den just som Du vill ha den! Så det är helt upp till dig, jag tycker om att göra designer men det är alltid kul med lite extra cash! Hör av dig på msn eller via mail så snackar vi mer. ;)

2008-10-16 @ 00:31:10
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0