Nu igen

Nu händer det igen. Var inte vaken hela natten igår bara fram till 9 på morgonen.
Somnade och tänka att jag skulle sova 2 timmar sedan gå upp och sen dra till stan.
Men icke sa nicke de ville inte min hjärna. Sov lite längre än väntat.
Men min dag i övrigt har varit skön, hjälpte min mamma att göra mat, även min bror hjälpte till (Ros till honom), han fixade potatisen, jag tog fram allt som behövdes, typ iaf. Hjälpte till att röra om i de som behövdes iaf. Måltiden blev iaf, klyftpotatis med kyklingfiié i gräddsås och till de var de tzatsiki och bröd så klart. Mycket gott om jag får säga de själv.
Jag och min mamma satt och njöt och kollade på fotbollen. En riktigt bra match, kollade på Tyskland - Ösertikes match. Hejade inte på någon av dom, men Tyskland är ju bra så de förkänade väl vinsten.
Efter matchen runt 23,00 gick jag upp till mitt rum, chillade satte på en film, denna gång blev de Crash, började kolla på den igår men kollade inte klart. så började om och såg klart den. Kom även på att jag hade sätt den förut, men den är OK.  
Nu är klockan snart 04,00. Var nere nyss i tvättstugan och satte på en tvättmaskin, så de blir väl att gå ner om en timme och hänga upp de och sätta på den mörkamaskinen.
Sitter här med teh i handen och vill sova, men de får jag inte.. Kommer bli besviken på mig själv om jag somnar, ska ringa min bror 10 och väcka honom så ska vi träffas runt 11 och dra på stan, jag ska kika runt och så får man ju se om man hittar något. Sedan ska vi käka något. Annars så har jag inga planer för i morgon/ idag.
Ha en bra dag alla =) Tjing pling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0