Onödig Fakta om mig

ALLMÄNT...
Namn: Sofia Alsterberg
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej.
Längd: 160
Skostorlek: 38
Hårfärg: brun/röd.
Är du kär i någon: Kan jag kan inte på stå.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Faktiskt inet
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: De hoppas jag
Vilket shampoo använder du: Loreal
Vilken parfym använder du: Jennifer Lopes
Vad är du rädd för: Alla djur i början, kan gilla någora efter ett tag.
Gillar du att tvätta: Jadå, de går att anlita mig ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa!  De är as kul
SENASTE...
Film du hyrde: Ingen anning, kommer inte ihåg, de var ett bra tag sen jag gjorde de.
Film du köpte: Fick en film när jag köpte en tidning och de var "djävulen bär prada"
Låten du lyssnade på: Martin Jondo - The one
Låten du hade på hjärnan: On the grind
Låten du laddade ner: Ingen anning , tankar mycket på engång
Personen du ringde: Linn
TV program du tittade på: Kommer inte ihåg när jag kollade sisst
Personen du tänkte på: De du.
FAVORIT...
Mat: Klyftpotatis, lammkött och tzatsiki
Låt: Bitty Mclean - Baby to night & Martin Jondo - The one
Sak att göra: Chilla och sova träna också
Sport: Basket
Dryck: Dr. pepper & cola
Kläder: Stor skön tröja. Oftast i någon snygg färg
Film: You got served, Step up och honey
Bil: Fetting bil 

ANTAL...
Gånger du varit kär: Ingen faktiskt.
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen
Hjärtan brustit på grund av dej:  Jo har hört de
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger när man spelade basket.
Ärr du har på kroppen:Massa av myggbet och basketen
SENASTE...
Bok du läste: Shoo bre
Personen du fick mail av: Av laredoute om att kläderna är påväg
Personen du fick brev av: Linn en inbjudan på studenten
Personen du fick sms av: Bohlin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Bror på vad man kallar familj, men jag och två av mina bröder och pappa åt middag i torsdags-

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: varit på stan och chillat
Var det kul: Alltid
Hur tidigt stiger du upp: När jag inte har något planerat kanske 12-14.00
Gillar du att slåss: Bara om jag inte får stryk tillbaka..
Vad ska du göra ikväll:  Chilla

Är du seriös: De flesta tycker nog att jag är oseriös.. Jag skojar nog lite för mycket om för mycket.. Men jag kan vara seriös om jag vill.. Är allvarlig när de väl gäller :)
Vad är du allergisk mot: Solen, citrus tomat.
Var har du ont: knäna, foten. .
Använder du hårspray: Jo när de behövs
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Lost, eller igentligen inte men har följt de från börjar så måste kolla klart.
ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Jodå de går alltid på.
Är du glad nu: Oftast. Deppar inte i onödan
Var du glad igår: Ja de borde jag ha varit.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Min mamam jobbade där.
Vad dansar du till: Krogen musik och min egna musik. Men sån musik man ka ndansa till.
Stockholm är: En nice stad. vill vara där oftare än vad jag är.
Göteborg är: En stad jag varit i två gånger,
Kan du sjunga: I duschen.
Mer värt än guld: Alla är värda lika mycket ;)
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Inget jag kommer på nu, resa är kul så överallt.
Ska bli skoj: Allt blir skoj som jag gör :P
Ska inte bli skoj: Att jobba
Sparar till: En resa och flytta hemmi från.
Väntar på: ett svar
Pålägg som gäller: Äter knappt mackor men typ vitlöksost
Dagens dryck: Te! och cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0