Skiter i

Nu är klockan 06,40 och jag ska skita i att sova. Det var ett tag sen sitt jag inte sov på ett /två dygn, de kan bli kämpigt.
Har somnat sent nu i snart 2 veckor. Pallar inte längre.
Ska snart ner fixa teh, gå och sätta på två tvättmaskiner: en ljus och en mörk.
Sedan ska jag ta en dusch, chilla och sedan se vad klockan är.
Ska en snabbis på stan, till banken och sedan till min pappa.
Hoppas Puffi följer med på stan i morgon bara, han kommer nog bli sur för att jag kommer ringa vid 11 tiden och fråga..

Ha en bra och trevlig dag alla. De ska jag försöka utan att somna.
Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Helena

svar- haha, jaa. precis. man får väl udnerhålla sig själv på bästa sätt.

ha en bra dag!<3

2008-06-16 @ 07:21:03
URL: http://livetutanfor.blogg.se/
Postat av: Josefin

svar: tack så mycket! :)

2008-06-16 @ 12:35:12
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0