Chill

Vad säger man, denna dag har varit chill. första lektionen var inställd och nästa började 14,20.
Men jag skippade den lektionen, gick och tränade vid halv 3 tiden, de var skönt att träna själv, har inte gjort det på ett bra tag, tränar alltid med Lotta eller Lin nelelr båda nu för tiden, de är kul de med =)
Kom hem vid 4 tiden då var min en bror här, och sedan kom min andra bror som skulle laga mat med mina fader.
Det var bacon pannkakor, de är så gott så =)
På kvällen blev det mera chill. Gick även och köpte en bok, mhh jag köpte en bok, :D
Nu har jag kollat på tv från 20,00 . komme sitta här och kolla på lost och fråga olle sen har jag inge planer. får väl se om det blir msn då.

Dagens:                       Dagensköp:                        Knäskyddet:
 
                         

Kommentarer
Postat av: Camilla

Försoning=ASBRA! Knäskydd=skitstort ju!! Fan! Fast mitt som jag fick i USA var faktiskt ÄNNU större. Den kunde man inte ens ha byxor på sig över! Haha!

2008-03-12 @ 22:05:00
URL: http://camyn.spaces.live.com
Postat av: Sofia

Jo jag har sätt filmen och dne är as bra, så då tänkte jag : - ja men då kan jag vara duktig och läsa boken och se om dne är lika bra :P
Ja som tur kan jag ah byxor, me nde värsta är ju att jag ahr på båda. :/

2008-03-12 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0