En av alla andra.

Happ, då är man som alla andra då. Sitter ganska mycket vid datorn, då tänkte jag att då kan jag lika gärna fixa en blogg, har man tråkigt kan man skriva lite.
Vad ska jag ha med i min blogg; - Har tänk mig att skriva om hur jag är, hur jag mår och gör på dagarna, vad jag även har på mig, så det blir en blogg om MIG.
Kan även säga att jag kommer lägga upp bilder på hur jag ser ut, vad jag köpt och har på mig, kanske inte världens intressantaste, men då behöver du inte läsa ;)


Ikväll blir det att jobba, gillar att jobba pga. ma nfår pengar. Älskar pengar.

Dagens:

Kommentarer
Postat av: Linda

Eey! välkommen i gänget ;)

2008-03-07 @ 21:17:18
URL: http://lindadahlbo.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack så mycket:D

2008-03-08 @ 13:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0