God morgon

För mig är det morgon, men för de flesta är de nästan för/eftermiddag.
Gårdagen var lugn på jobbet, det var väldigt skönt. Men hoppas även på att de blir lite mera folk idag.

Min dags planering är då:
13,30-14,30   Börja packa väldigt snart.
14,30-15,00   Köper mat så jag står mig till 7 i kväll. Sedan ska jag möta Åza
15,00-19,00   Ungefär, ska jag vara i skolan/aulan, jag har då dans A som inriktning i skolan, så då ska vi dansa en framtidsdans. för de är frisörerna som gör något projekt, de ska göra olika frisyrer för olika år tal så ska vi vara de som är "framtiden!". hoppas verkligen de går brá, kommer vara sjukt nervös, Så tänker jag på mitt knä ifall de typ knasar till sig :/
19,00-03,00   Ja då ska man jobba, hoppas de går snabbt, och att jag hinner i tid, inte säkert att jag hinner. Hoppas de blir en lite mera livilig kväll på jobbet,
Kommer komma lite fina bilder från uppträdandet :D (hoppas jag)

Ha en bra dag/kväll . Nu ska man börja packa sedan gå och köpa mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0