Hemskt

Idag var jag så jävla trött jag skojar inte, min pappa väckte mig 15634 gånger, orkade verkligen inte gå upp.
Han väckte mig till som tätt, men sen kom han hem vid halv 2 tiden så gick upp vid 2. Min fader fixade frulle till mig och skjutasade upp mig till sjukhuse till ortopeden, och jag säger det är hemska grejer jag har fått för mina knän, fick bara ena idag för de hade bara en inne, jag skojar inte de är inte ett litet knä skydd det är fan för halva bennet, hur ska jag kuna dansa i skolan eller vara med på idrotten, ok  på gymet springer jag inte och så där så mycket, men de är verkligen hemska. Men men, bara mina knäna blir bra, jag vet att typ ingen har trott på mig att de har gjort så ont, men nu är de bevisat.
Efter Ortopeden tog jag bussen ner till stan för att möta Lotta och Linn ,Träffade Lotta men Linn kom inte, så jag ringde men hon sa att hon fortfarande var sjuk. Så jag och Lotta hård tränande idag igen, jag har träningsverk sen igår, i armar, bröst och skulderna. Men de är nice då vet man att de tar iaf. Körde lika hårt idag, och svettiga blir vi med, :D. De gick väl så där med knä stödet, som tur har jag stora brallor, så de syns inte, men jag som ville börja använda shorts på gymet, men de går inte nu. Men får se i morgon hur mycket träningsverk man har då.

Dagens:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0