Hemskt

Nu känns allt bara sämre, inget går som de ska.
Skolan går som den har gjort, sen vi hade sportlov har jag knappt varit i skolan. Orkar verkligen inte. Var och pratade med min mentor idag, hon ska fixa ett möte med syon så ska vi prata om min studieplan och se om vi ska göra några ändringar.
 Min mentor fixade även en utvecklingssamtals tid med mig. Så snart har man de också.
Efter skolan gick jag hem, eller kan knappt säga att jag var i skolan, var där men gick inte på något lektion, ringde runt till folk och frågade om de ville käka med mig, Linn ställde upp, tack. det var trevligt med våran 15 minuters lunch :D
Var hos tandregleringen i morse 08,40 säger bara att jag var påväg att somna i stolen, somnade 04,00 i natt om inte senare, så de blev ju inte mycket sömn.  Fan vad jag har ont i min mun nu, kunde knapt tugga pasta, de är hemskt. :O men det går över snart, hoppas jag.
Efter "skolan" gick jag hem, kom hem runt halv 1. Min pappa hade inte åkt till jobbet ännu, vi stod i köket och snackade lite pengar och sånt där shit.
När han gick vid 13,00 tiden, satte jag på hög musik och självklart riktigt chill reggae. Har lagt alla mina bra reggae låtar i en lista, eller det är ca. 300 låtar i den och alla är bra så det är lite hemskt. Men iaf, la mig i sängen, somnade nästan på engång, som tur hade jag ställt klockan. 14,15 hoppar jag upp ur  sängen tar på mig andra kläder och går fort till Eskilshem.
14,30 hade jag tid där. säger bara det var de hemskaste jag fick veta idag. Jag fick "reda" på sanningen. Jag har aldrig träffat doktorn, men jag började säga alla "fel". Min fingar ska jag få krämer för. Så visade jag mina armbågar och knän(armarna ser ut som fetto armar och underknäna ser de ut som två bullar) de han säger då är:- nej de är ingen vetska det är underlgansfett eller fan de heter, men du är ju lite överviktig och skulle du gå ner ungefär 10 kg, så skulle de försvina, både från knän, armar och ansikte.. Jihoo tänkte jag, då är jag "tjok". Aja, fan ska man göra. träna ännu mera sluta äta helt vad är grejen.! Iaf ska väl sitta och deppa nu ett tag, för sedan bli på bättre humör och inte deppa över de..


Ska snart sova har jag tänkt mig men det blir väl aldrig som man har tänkt sig, de blri väl som igår. Skit pepp på att sova och verkligen få sova länge. La mig ungefär 21,00 igår, men självklart somnar man inte, för jag somnade ju ungefär 04,00. låg och läste en bok i några timmar, tycker den är skön som fan. Shoo bre heter den =P läs den.!
Efter jag läst klart den boken ska jag börja läsa Försoning eller Vingklippt ängel, om jag minns rätt att den hette så.

Ha en fortsatt trevlig kväll.  Tjing pling


Dagens:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0