Kämpa

Livet är hårt, hårt som fan. Alla ser mig som en stark och dryg tjej. vete fan varför  de flesta få de intrycket.
Iaf. just nu känner jag som en av mina bröder. Det vore så lätt.
Kan väl bara säga lite lätt vad jag gjort denna dag, Sket i skolan, hade som sagt möte med syon och min mentor. Vi bestämde att ta bort Grafiska C kursen så jag kan klara av A och B kursen. (ni som inte kanske riktigt förstår hur jag mår eller har de i skolan kanske fattar de nu.)  Tar bort den så jag kan koncentrera mig på de ämnena som är viktigare. Får se hur det går. Får plugga på lovet, eller jag måste. Efter mötet så gick jag på dansen var inte med, men de var skoj att se och jag skratta så det var skönt.
Efter skolan gick jag hem, chillade. Min bror kom förbi, fixade mat, jag stod och fixade fisken medens han gick ner och köpte strips med Bea sås, för mina pengar så klart. Det var gott för magen. Åkte sedan till mamma där jag hämtade några skor och kläder som jag har saknat.
Min bror ska på en fest idag och alla killar skulle ha kostym och grejer så han vart väldigt stilig.(bild där nere)
Natalie ringde så jag gick till henne, vi var två muntra tjejer ikväll. men vi blev allt gladare under kvällen. En mysig kväll. vi gick även till Hk och köpte lite gott.
Ha en bra kväll och ett skönt lov.
 
Dagens:                                          Mat:                             Michael:

       

Kommentarer
Postat av: weronica

glad påsk :)

2008-03-21 @ 14:08:59
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack. desamma.

2008-03-21 @ 14:19:02
Postat av: Patti

Wieee, gumman vad är det som har hänt?
- Du vet väl att det är bara att ringa ifall du behöver prata ut.. puss.

2008-03-21 @ 19:57:00
URL: http://paatti.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack så mycket, vi kan gå våran promenad som vi brukar gå, eller bar gå till HK någon dag. tack =)

2008-03-22 @ 03:42:19
Postat av: Patrycja

Jaaa, det e klart.. Kanske kan gå imorgon, efter all påskmat? :P

2008-03-22 @ 17:13:52
URL: http://paatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0