kort kort

Usch, jag är helt slut just nu. Jag gick upp ungefär halv 11 kan man säga och somnade vid halv 5. Gick ner till stan klippte mig, det blev  väl ungefär 10 cm, har doc inge kort på de idag. Men man kan se lite på de ena kortet (där nere) hur lite de är i "svansen".
Min bror klippte sig efter mig, efter han hade klippt sig så gick vi på stan, jag hittade faktiskt inget som jag ville ha.
Vi gick till spisy hot och köpte mat, gick sen hem till pappa.
När jag kom hem så måde jag "dåligt" jag hade inte köpt något, det är helt sjuk, man kan ju inte må dåligt för att man inte köpt något på stan, men iaf vi käkade sedan somnade jag till en timme så jag vaknade vid 15,00.
Då sa jag till Michael, att vi va tvugna att gå ner till stan igen, jag var tvungen att köpa något, men gick även till banken och apotektet, sen köpte jag en stor svart t-shirt. (bildnere).
Gick sedan hem, käkade igen, sen kände jag för att träna så vid  18,00 gick jag ner och tränande i 1,5 timme.
Sitter nu hemma, druckigt upp min protein, ska beställa nytt snart, eller ikväll, just nu har jag hallon smak, men vill ha vanilj eller banan.

Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:                                          Dagensköp:

   

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Fia din nörd! Dags att skicka dig till något rehabiliteringshem så man får bort dig från affärer!
Ajaaa baja!

2008-03-28 @ 22:14:42
URL: http://paatti.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha. jo jag funderar på de, men de kostar pengar och de kan jag köpa mera kläder för. :D

2008-03-29 @ 01:01:52
URL: http://www.fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0