Lördagen

image28

Vad säger man... Lördagen gjorde jag inte något speciellt alls. Vid 19,00 Gick jag till jobbet, trött som fan.
Det var skiit lugnt, så vi 5 st som var där satt och pratade och kom fram till att de var för att de va Melodifestival och at tdet var deras  "fel!"  Gjorde väl inte så mycket fram till 21,00. då fick jag mat, shit det var gott. :D
Sedan var de att göra ordning köket och alla mat grerjer som skulle diskas.
Folket är som vanligt väldigt sent ute. vid halv 1 kanske började det komma folk, men det var ungefär som en fredag och det är väll inte så bra. Sparar folk pengarna till Påsk eller?  vad är grejen.
Iaf det var lite fart, bra musik och så jäkla bra personal ,fan vad man skrattar.
Kom hem vid tre, lika trött som vanligt men somnade vid 6. yes sånt man vill göra på en söndag morgon.

Idag är det tänkt att jag och Natalie ska leka, ska riinga om ett tag och se vad hon gör..

Dagens:

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, gå in på min blogg och kolla på inlägget som heter: Hjälp mig... !!
Där kan du vara med och samla poäng till fina och bra saker helt gratis :)

2008-03-16 @ 15:59:58
URL: http://lindadahlbo.blogg.se
Postat av: Sofia

ahh ok tack :P

2008-03-16 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0