Sweet

Vad kan man säga om denna dag, jo chill och slit.
Vaknade vid 12,00 av att min pappa väckte mig och sa att det var dax att gå upp nu, var inte i skolan, men de hade jag redan bestäm dagen innan att jag inte skulle gå. 
Började med att äta frulle, de var nice. Va väldigt hungrig.
Efter de vid 14,00 tiden började jag städa mitt rum, har inte städat sen jag flyttade hitt för ungefär 2 månader sedan. -Kan ju säga att det var ju ganska dammigt, Efter en stund ringer Natalie och frågar ifall jag vill hänka på och käka på Eleonora. Så vi träffas vid 16,00 då jag har städat klart. var nöjd med rummet. var lite mera plats och allt var fräsht och rent.
Träffade Natalie  vi käkade , jag tog strips med bea sås Natalie tog en Pizza, det var  nice. Vid 18,00 skulle jag äta igen, och det var så klart god mat, men jag käkade lite.
19,00 gick jag till jobbet, man kan  säga att jag va lite sent, ute, va ganska lungt fram till 00,30. då allt folk kommer. vart en bra kväll. inte för mycket men ändå grejer att göra.


Dagens:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0