Trevligt

Frukost på sägen är aldrig fel, skönt kan jag ju ta och säga.
Denna dag har varit skön, vid 16,00 tiden gick jag och två av mina bröder till våran moster. Där fikade vi och pratade alltid lika kul och trevligt.
Gick hem vid 19,00 tiden med min ena bror, den älsta gick till våran morbror, jag och Michael gick hem till pappa, sedan till Hk, det fanns inget hemma som va gott så vi gick till HK för att hitta något gott, självklart gjorde vi de, pizza med Bea sås.
Gick hem chillade käkade och kollade på tv, en skön måndag, men känns som en Söndag.
Nu resten av kvällen eller natten klockan är ju ändå 23,30 nu, men de blir chill.

Sov gott Tjing pling

Dagens:                                             Mat:

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0