Trött

Måndag och ny vecka, vad säger man den började som vanligt, började 12. men käkade lunch med Michael 11,00.
Jag somnade vid 5 tiden så är lite halft trött just nu, men efter lucnhen hade jag dans och var med nu, men knätt gjorde något ont. Påväg till skolan ringde jag ortopeden om mina knäskydd som jag ska ha när jag tränar, fick en tid i morgon 15,00 så då blev jag glad.
På torsdag har jag även dans prov, är väl lite nervös för de..
Efter dansen hade jag NK, det var väl som vanligt, anteknade och kolladepå film, sedan hade jag MDK där gjorde jag och Åza inget, satt vid en varsin dator och kollade på kläder och bikinis. Skön dag.
Efter skolan halv 4 gick jag och köpte en macka och joggi så man skulle kuna orka med dagen, möte Lotta 16,00, vi stod och väntade på Linn men hon mådde inge bra så jag och Lotta tränade.
De vart en riktigt hård träning för armarna, fy fan säger ja bara. men de var riktig skönt efter,  vart även svettig i slutet på skidmaskinen och trappmaskinen i början. Aldrig hänt att  de bara är jag och Lotta som är med de var kul vi pratade på om en massa =) vi tränade till ungefär 18,15.
Efter gymet gick jag och möte Linn så gick vi och solade, och nu är jag hemma, en ritkigt skön dag. =)

Dagens:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0