Yiess

Mitt favvo ord (yiess), fått de från två av mina bröder. De sitter alltid och kollar på någon engelsk grej, när de är här.
Iaf, chill dag, gick och solade idag. kändes verkligen som att det behövdes. känner mig blek nu även fast jag kanske inte är de jätte blek iaf. solat  typ 12 gånger eller något. kanske ska chilla lite med de.
Efter de kom jag hem duschade, käkade och sånt man gör på kvällen.
ngefär vid 20,00 tiden gick jag ner och mötte Natalie så gick vi till Ica och köpte lite gott. Vi satt och chilla framför tv, vi kollade på parlamentet, och en film på trean som ja inte kommer på namnet på just nu.
Natalie gick vid 00,00 ungefär. vi bestämde att vi skulle käka lunch vid 11,00. för vi båda börjar 12,00 ungefär.

I morgon ska jag till en sjukgymnast får se hur det går. Nu ska jag chilla ett tag, sen kankse äta något . är as hungrig.

Dagens:                                                                                   
        
Efterrätt:                                       Fönsterbild:
               

Kommentarer
Postat av: REBECCA

God natt! :)

2008-03-17 @ 00:35:29
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Sofia

God natt på dig med =)

2008-03-17 @ 01:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0