Bilder från min speciella dag.

Vi sitter på ming och äter:
De som käkade på ming; Elin,Janna,Linn, Natalie, Lotta
     
Hemma hos mig:
Janna, Elin, Patrycja, Linn, Natalie, Lotta & Jag
   
 
   
                                                   
     

   

   
Gruppfoto:
Vi som gick ut 
   
Mina presenter:
Lotta-Janna,Elin-Natalie-Linn
     
Present öppning:
Tack för alla presenter ska använda dom ska ni se.
     
Dans:
Dans i rummet och på krogen
   
Alla var och en:
De bästa tjejerna
        
     
Blandat:
Olika roliga bilder
   
Avslutande bild:
Tack för allt verkligen. Det var så sjukt roligt. Skrattade mer än jag gjort på länge.
Säger bara bilder säger mer än ord just nu.
image302
(har mina gröna linser för er som inte tänkt på de)

Kommentarer
Postat av: Linn

måste bara få alla bilder sen :D

2008-05-11 @ 22:56:42
URL: http://lyxlirare.se
Postat av: sofia

absolut, jag skickar nästa gång du är inne.=)

2008-05-11 @ 23:14:19
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0