Dammigt

Då har man varit och städat hos min mamma i några timmar, kom ditt runt 14.00 tiden och kom hem till min pappa runt 18,30. Dammade näst in till överallt, tog ut säng kläder och skakade, nu är de ute på vädring. Nu gäller de bara att få med sig allt till min mamma.

Började plocka ihop lite grejer när jag kom hem. Kan ju säga att de blev en del, - en Ikea påse, två väskor med väskor, en påse med sjalar, en påse med skor, en påse med flera skokartonger som är fylla med smink och "skönhets" grejs och en påse med skol grejer. Har massa grejer kvar. Har nästan hela skohyllan att tömma, hela garderoben och två lådor hur byrån. + Lite grejs här och var får se hur det slutar. Ska nog ta ett kort sen med alla grejer, men hade även med mig grejer idag till mamma.

När jag var hos min mamma så passade jag på att rensa undan lite kläder, det blev mest sommar kläder, så där blev de en del man inte ville ha eller jag använder de inte så då behöver jag de inte. Kastade även lite väskor skor och annat som jag inte kände att jag behövde.

Nu ska jag iväg och träffa Patte, vi ska käkad glass och gå runt lite som vi brukar göra.

Nu är jag hemma igen, datorn funkade inte innan jag gick och inte nu heller. Fast de kommer ju funka när jag läger upp det här. Vi var ute och gick en lite runda i kanske 1-1,5 tim. Det var väldigt skönt. Jag är inte med Patte lika ofta länge, har alltid massa annat för mig, men igår passade de bra. De var mycket trevliga.

Vid ungefär 23,00 tiden kom min bror förbi här, varför förstår jag inte, men vi pratade lite och kollade på tv de var ju lite halvt trevligt. Gick och la mig runt 00,00 var skit trött, varför är jag inte de när de är vanliga skoldagar?

Somnade nästan direkt och nu är jag vaken, sitter här och dricker te. Klockan är nu 11,30.

Hoppas Internet funkar snart.

Inatt åker min pappa till Grekland i en vecka, hoppas han får de trevligt, man är ju inte alls avundsjuk. =P Tyvärr så missar han ju min födelsedag, som är den 6 maj för er som inte vet.

Nu har jag bestämt hur jag ska fira mig med mina vänner, har doc. inte sagt de till någon ännu, men ska skicka ett sms till alla och säga hur jag har tänkt mig. Hoppas alla kan/vill komma eller fira mig.

Snart kommer mina två bröder och ska käka med mig, det blir god god Spicy hot mat (eller hur man stavar) mycket gott hoppas de kommer snart bara.

Hade bra Tjing pling

Fredagens dagens:



Mitt rum:
(Städningen är klar, men inte ordning gjort. Bilder kommer sen)
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0