Flyttat

Idag har jag flyttat, det är så sjukt jobbgit,  ska inte flytta på ett tag. De blev en hel del grejer (bilder nere).
har packat upp näst in till allt, Linn kom och hjälpte mig lite (tack Linn).
De tog några timmar att packa upp kläder, smink och sånt.
Kolla även in min säng på bilden nedan, den blev väldigt mysig tycker jag.
Vid 21,00 tiden gick vi till Hk för att köpa lite grejer, för min del blev de kex och "ost" , dricka och chips, chipsen käkade jag inte upp men de andra. De var mycket gott.
På HK så fastnade vi vid ett fotbollspel as kul. :D (bild nere)
Gick hem till mig igen och lade oss i sängen för att kolla på film. Linn gick för en liten stund sedan så nu sitter jag här efter ungefär tre dagar utan internet.
Flyttade även in datorn i mitt rum hos min mamma, de känns skönt. Ska ta lite fina bilder när jag fått mera ordning, nu är de påsar och sånt kvar.

Packning:                                                            Säng:

     

Fotbollspel:  Jag:
                    Linn tog en liten rolig bild är jag fixade tv:n. 
                    de ser ut som att han kollar in mig
   

Kommentarer
Postat av: Nennee

Bobban som checkar ass! Slänga ihop lite mat kan man allt göra, om gorbys och koka pasta räknas!

2008-05-02 @ 02:52:04
URL: http://nusses.blogg.se
Postat av: sofia

hehe, han gillar de han ser =P jaja absolut, mat som mat.

2008-05-02 @ 13:47:42
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0