Frissan/kalas

Var hos frissan igår och fixade min snygga utväxt.
Självklart blev de bra.
De blev ingen skillnad i övrigt, klippte mig inte, för de var inte länge sen jag gjorde de.
(Finns innan och efter bilder nedan)

På kvällen som de flesta kanske vet i denna tid, är att jag hade en liten fördelsedags fest, vi käkade på ming och seda hem till mig. Jag kan nog inte skriva hur kul och uppskatad jag är. De är bara att kolla på alla bilder.
Man kan inte sluta le när man tittar på dom.
Vid 23,00 tiden började vi gå ner till Lotus och vad kan man säga. Det är så jäkla B nu för tiden.
Men man var ju med kompisar och de var ju de som räknades och de var skit kul.

Idag har jag chillat och nu på kvällen åkte jag och två av mina bröder till min moster, hon fyller år idag.
Grattis på henne. Så de blev tårta och fika hos henne. Alltid lika mysigt. (kolla på mitt fika nedan)
Nu ska jag chilla, ska inte göra något alls.
Tjing pling

Frissan:                                                        Fikat:
Innan - Efter - Påväg till Mingan
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0