Gick sönder.

Kan ju då börja med min sömn inatt. Jag somnade väldigt tidigt, redan vid 00,00.
Men vaknade några gånger under natten. Sen sissta gången jag vaknade var vid 6 tiden.
Hörde något som ramlade ner på golvet, kollar upp och ser att hela sko stället är påväg och ramla och PANG så ligger alla skor och skostället på golvet. Tänkte inte mera på de utan somnade om.
På Morgonen ser de ut som tredjevärldskriget. Kastade alla skor på ett ställe och fixade inget mera med de.
Gick till skolan, käkade med Linn, mycket trevligt. Efter de hade jag mitt grekiska test, om jag säger så här.
De var ungefär 10 sidor med bara grekisk test, man skulle sätta in rätt ord och i rätt form. typ sånt man brukar få göra på engelska eller svenska, ex; han gick idag, han hade gått igår och han ska gå idag. typ sånt var de. Så jag och min bror skett i de och pratade med läraren så han ska fixa något pogram till oss istället. De var lite synd.
Gick till GKO, inte för de var länge kvar på lektionen men gick ditt iaf. Slutade efter 30 minuter, då  åkte jag hem.
När jag kom hem så fixade min bror frukost och min mamma fixade frallor. så de blev lite "fika".
Teh och mackor, mycket gott.
Gick upp på mitt rum, chillade och städade. Jag fixade även mitt skoställ så nu sitter de uppe i min brors rum.
Han komemr bli sur. men har redan min klädhängare där inne.
Ska som sagt jobba ikväll orkar inte men finns inte så mycket att göra åt de.
Sova låter lite lokande så man orkar med kvällen. Ha en bra kväll Tjing pling
(Om de finns någon som vill göra sällskap inatt efter jobbet runt 03,00 så är jag tacksam)

Dagens:


Kommentarer
Postat av: Linn

jag skulle kunna hålla dig sällskap, men jag ska till pappa ganska tidigt imorrn?! :/

2008-05-16 @ 22:04:53
URL: http://lyxlirare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0