Helg

Denna helg har varit lugnt. Har bara jobbat & chillat.
På jobbet gick de bra. Fredagen var OK och Lördagen var OK+.
Vet inte riktigt hur jag ska utrycka mig på något annat sätt.
Chill blev de resten av  söndagaskvällen, idag ex, har jag bara suttit vid datorn, varit ute och gått med Patrycja, självklart gick vi till HK.
På kvällen kollade jag på en film på 4:an väldigt bra faktiskt, kommer inte på vad den heter.
Nu ska jag väl sova, eller inte nu men kanske om 1-2 timmar.
Helgen var OK, nästa helg blir chill, händer de någon speciellt så absolut är man på, men annars är de nog bara att ta de lugnt skulle jag tro.
Tjing pling

Vill även säg att jag är jätte tacksam för att det är folk som tycker om den musik jag lyssnar på är bra.
Blir lite små "rörd" när folk ber mig skicka min musik till dom, eller när de är fest så vill de att jag ska sätta på min musik. TACK

image345
(En bild från Dumle cup 05 tror jag)

Kommentarer
Postat av: Carro

Natalie som skriver: Du haar världens bästa musiksmak! Hur kan man inte gilla den?;)

2008-05-19 @ 00:38:18
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se
Postat av: Patti

HK (HEMKÖP) FÖR ALLTID!!

2008-05-19 @ 16:32:45
URL: http://paatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0