Hemma igen

Nu är man äntligen hemma.
Idag hade jag ingen skola, utan vi skulle på en liten "klasresa".
Våran klass skulle ut till sågasvedet. Jihoo.
De var ju helt ok när man ändå var där. Man skulle igentligen sova över men de gjorde inte jag och 7 till.
Tror även att de blev fler som åkte hem.
Ja du, vad gjorde man där ute? -Grilla, chilla, käkade och röktevattenpipa. De var de man gjorde.
De roliga var ju folket i klaasen, men annars var de en ruten klassresa. (kolla på bilder nedan)
Nu är jag jätte trött, ska nog sova snart. Har ett grekiska test i morrn som jag och min bror ska göra för att se ifall vi är tillräkligt bra för att få läsa grekiska nästa år. Hoppas på de bästa.
Sov gott Tjing pling

Dagens:

 

Sågasvedet:
Elden som jonas och viktor fixade.  & den fina utsikten
   
Anna, Åza och Matilda spelar twister & den goda rabarberkakan
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha nu ör du väl lite negativ till klassresan det var ju så varmt och mysigt ;D höhö

2008-05-16 @ 15:41:41
URL: http://annaboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0