Seg

Är seg som sattan just nu, somnade 5 i morse och gick upp runt halv 11.
Åkte till skolan, mötte Micke och käkade. Hade dans som första lektion, på dansen skulle vi ut och leta insperiation till en dans vi skulle göra. . Tre grejr skulle man hitta ute, de var ju inte lätt kan jag säga.
När vi kom tillbaka delades vi in i grupper tre och tre. Alla tre skulle visa vad man hade kommit på och sedan göra en dans utav de, de var ganska kul, jag gick runt och lekte sol medans de andra fick krasha, för dem var ett plan.
En väldigt kul dans lektion.  Andra ämnet var Natur, där hade vi ett läxförhör som alla blev lite allmänt ireterrat på, ingen visste att vi skulle ha det idag, men som han säger, de kommer lite då och då, säger inget datum.
Nästa lektion var MDK, de var samma skit där. Där var det också ett oföberätt läxförhör/prov liknande.
MDK:n gick ju bättre än Naturen iaf.
Efter skolan gick jag och Åza till Gina en snabbis, hon skulle kolla på en tröja, men den tröjan var slut, men hon köpte tre andre grejer, jag skulle inte ha köpt något, men har ju kollat så länge på väskan och tröjan. så de blev dom två grejerna för mig.
Kom hem chillade i kanske 10 minuter sedan tog jag bussen ner och tränande i kansek 1 timme eller något.
Gick hem med en banan i munen, de var mycket gott och väldigt skönt att gå hem.
Nu ska jag nog inte göra så mycket, har grymt ont i ryggen. (någon som kan massera).
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:   Dagens köp:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0