Skit väder

Buffertdag hade man idag på förmiddagen. Hade ett NK prov som jag får se hur de gick på.
Gick och käkade efter provet. Nästa lektion skulle inte börja fören 14,10.
Så jag och Åza gick till datasalen och gjorde dansläxan. Nu är den avklarad så de är skönt.
Efter de så gick vi lite på stan skulle köpa en tröja, men hade känslan att jag inte har den kroppen för den tröja så jag skippade att änns testa den.
Gick till Mum lektionen, där jag nu är klar med allt  man ska göra. Skönt, nu har man bara den fina hemsidan kvar att fixa lite på. Seriöst min är såå jävla ful jag skojar inte. de är så enkelt som de kan vara.
Men jag orkar inte bry mig. Bara jag får ett betyg på den.
Gick hem till min pappa efter skolan, satt och chillade med min bror, käkade. Jag fick även pengar av Anita i födelsedags present. (tack).
Nu gör jag inte så mycket, ska inte göra så mycket heller. Orkar inte.
Men får se om man skriver mera ikväll. Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Dude!
Vart har du köpt skoställe? Vad kostade det.
Jag har ett desperat behöva av ett sånt :P

2008-05-14 @ 19:31:37
URL: http://lindadahlbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0