Sköning

Idag har de varit en skön dag. Bra väder, bra shopping blev de också. (blid nere)
Har väl inte gjort något speciellt idag, skola och stan, gick till min pappa ett tag också skulle hämta lite rena kläder som jag glömmde där är jag flyttade. Gick till HK för att hämta ut min linser äntligen. Jag testade dom när jag kom hem säger så här de syns knappt någon skillnad. De var lite surt, lägger upp en bild när jag får en av min bror. (har en nedan men de syns inget)
Efter jag varit hos min pappa ett tag gick jag hem. Nu sitter jag här och gör väl inget speciellt alls.
Skulle tvätta men nu är klockan 19,00 och vet int om det är lite försent för de.
Men ska se, ska duscha nu ikväll och de tar ju ett tag.
Men hoppas alla får en bra kväll, Tjing pling

Dagens:                              Dagens köp:   Lins på ena ögat:

        (Leggins, Shampo, örhängen, tidning, linser och borste)
     

Kommentarer
Postat av: Linn

hrmm..tråkigt att de inte syns! :/

2008-05-07 @ 19:58:47
URL: http://lyxlirare.se
Postat av: sofia

ja as tråkigt de kanske syns mera när jag har båda i, men jag kämpade fan i 30 minuter för at få in den, så jag sket i den andra.

2008-05-07 @ 20:04:08
URL: http://fotini.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha! Ett tips för att lättare få in linserna är att titta rakt fram in i spegeln och sedan dra ner huden under ögat och sedan sätter du halva linsen på den vita delen av ögongloben och så halva på den färgade -lägg den bara inte på pupillen för då blinkar du och då är det kört ;) När den sitter på ögat så rulla bara runt ögonen och försök att inte blinka hårt :) Funkar inte det så kan du alltid mosa in den med båda händerna, det brukar jag göra när tålamodet försvinner (A)

2008-05-08 @ 14:39:46
URL: http://cwm.blogg.se
Postat av: sofia

haha, tack så mycket :D jag ska testa din teknik :D

2008-05-08 @ 17:01:16
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0