Snopp i rumpan

Idag började jag 18,00, det var så sjukt mycket att göra. De var något företag som var där på säkert 50 pers + annat folk.
Man gjorde ju sitt bästa men de kändes som att de inte räkte till, men jag fick beröm så de var ju alltid något.
Jag svettades och då menar jag inte två droppar utan fan 1 liter.
På kvällen fick man ju fortsätta att diska alla block, det var ju ungefär 15-20 st. så de var ju bara att stopa in alla i disk masiken.
När alla dom var klara var de ju glas och grejer, men de var väldigt mycket glas, så de måste ha varit mycket folk ute. Jag skulle också bara vilja sitta ute på Nybron och inte göra något. Eller jo dricka. Men jag är ju den som alltid dansar, men att sitta en hel kväll ute vore nog nice.
Men denna kväll har varit som en snopp i rumpan. Men ska inte klaga.
Sov gott Tjing pling

Madonna Hard Candy - Beat Goes On
Ne- Yo- Can we chill

Kommentarer
Postat av: Nennee

dumt att klaga på snopp i rumpan alltså =)

2008-06-01 @ 04:08:04
URL: http://nusses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0