Tränat

Kom nyss hem från en helt ok träning. Gymmade ungefär i 1 timme.
Jag och Linn träffades ganska sent på eftermidagen, men de blev lite uppvärmning och sedan styrka på överkroppen, ex, bröst, axlar, rygg och olika arm muskler..
Blev ganska nöjd över träningen, efter träningen gick vi och köpte något att dricka, var sjukt törstig.
Sen gick vi bort och solade en lite stund, har inte solat på sjukt länge, säkert inte på 1-1,5 månad.
Jag tål inte solen, så det är igenligen inte bra att jag solar, men kände att de kunde vara lite skönt.
Sitter nu här och gör inte så mycket, kanske ska ta och fixa lite te eller något och kolla på två filmer som jag fick tillbaka från Linn, har redan sett båda men båda är väldigt bra så kan ta och se dem engång till.
Ha en bra kväll Tjing pling

image231
(en liten skämt bild från en förfest i okt. 07, är lite biffigare nu ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0