Träningsverk

Börjar bli less på detta. Jag somnade 6 i morse och skulle upp ungefär 2 timmar senare.
Orkade jag upp ? Nej självklart inte.
Vaknade ungefär 9 timmar senare.
As sur på mig själv för att jag inte kom upp eller orkade.
Men gick upp runt 15,00, drack teh och tog en macka. Sedan begav jag mig till pappa.
Var där en stund gjorde nog inget speciellt. Gick sedan till HK för at hämta ut ett paket med två grejer. (bildnedan).
Tog sedan bussen ner till stan för att träna, de gick bra förutom min jävla träningsverk, jag ökade vikter på visa armmaskiner igår. Men de försviner väl snart, hoppas jag.
Efter träninen gick jag på stan en snabbis med Natalie, köpte då två par strumbyxer, hatar verkligen strumpbyxer. Går sönder hela tiden, har säkert köp 6 par bara denna månad.
Kom hem käkade två mackor med ägg. så jäkla gott.
Sitte roch chillar nu, ska läsa lite i NK boken och sedan dra till Natalie och chilla där =)
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:      Dagens köp:
Tog ingen bild
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0