1,5 tim

Vad kan jag säga. Satt uppe och prata med Linn till ungefär 4 inatt. Finns alltid för mina vänner. Men jag somnade inte fören halv 8. Duktig som jag kanske kan vara ibland så gick jag upp 9 och kom i tid till skolan. Började 10 med dans. Mycket roligt. Vi tränade på en gammal dans och den nya dansen. Vi ska uppträda på avslutningen eller jul kul. Vi lär dansa 3 danser. Shit säger jag, Men det ska bli kul. Sedan va det lunch, var väl ok mat. Sen min sista lektion. Jag och Emma och Gustav satt först bara och orkade inte göra något. Men sen så fixade vi en inköpslista med priser och sånt. Vi hade projekt och företagande. Vi ska göra ett så kallat "Bed and breakfast" eller hur man stavar. Så det är ju en del man måste köpa in och kolla priser på. Iof så hittade vi på priser och körde på ungefär priser, Några priser vet man ju och några hade vi kollat lektionen innan- Slutade vid 13,00. Gick då till banken för att sätta in lite pengar så resten av mina räkningar kan dras.  Sitter nu här och dricker gott grönt te med kanel smak. Som sagt så har jag bara sovit i 1,5 timme i natt och är väldigt trött nu. Men ska hålla ut till ungefär 8 ikväll då ska jag sova. Ha en bra dag Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0