Bästaste Åza

Är så jäkla trött just nu. Var väldigt övertrött nyss, men gick över snabbt. Åkte till skolan, jag och tre till var på GKO:n. Gjorde klart min årsredovisning plus att jag hade utevecklingsamtal. Det gick bra. Sedan blev de lunch med Åza. Helt ok mat. Som vanligt har ju jag och Åza våran vanliga tur. Vi hade ingen relgion, kansek för at vi var 6 st som inte var på  saccomässan. Sedan så hade vi ingen historia, utan vi två pratade lite med läraren, så jäkla bra lärare. (björn gustavsson). Det blev även väldigt slapp tid från 12,00 fram till 14,30. Då gick jag och Åza upp till dansalen och dansade massa dans steg och självklart så laravade vi oss också. Haha, det var nog min övertötthet som kom fram då. Åza är så bra hon. Dagens höjd punkt var inne på HK. Vi står  i kön och framför oss står de tre killar, men den enna killen, asså jag finner inga ord, men hanns ögon, de va så jävla fina, ursäkta, men fy fan, jag kan verlkligen dö för ögon och jag gjorde nästan de, jag bytte inte kö fast det fanns kortare köer. Hanns ögon kommer jag minnas länge, eller tills jag somnar ikväll kankse. :D Mycket bra dag. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: åzna

Bästaste sofia xD De va ricktigt kul idag, öva lite dans steg inför helgen ;D haha godnatt o dröm om de beautiful blue eyes ;)

2008-11-20 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0