Chill

Är nu hemma och chillar. Jag och min bror fortsätter att gå till våran pappa och käkar. Idag blev de rostbiff med potatisgratäng. Får se hur det blir denna vecka, nu när han jobbar kväll. Efter besöket hos våran far gick vi till Ica safiren och köpte lite som behövdes, mjölk och jucie kan man säga. resten va godis. Vi hade turen på våran sida att vi träffade på våran store bror så han skjutsade hem oss. Har så jäkla ont i mina knän och rygg/nake så det var tur de. Lånade min brors,  eller våran externa hårdisk så jag kan lägga över bilder och musik och sånt. Ifall datorn dör, men vet ju aldrig, så har jag bara 1-2 GB ledigt. Haha, så det är dax att läga över och rensa sånt jag inte behöver ha just nu. Ska snart kolla på film, sticka och kanske plugga. Har nog inte pluggat en ända gång denna termin. (Bra Sofia). Ha en bra kväll. Tjing pling

(Bilden är tagen för 26 dec 2006)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0