Damn

Börjar bli hungrig, har inte ätit sen igår vid 20,00 tiden så snart 24 timmar. inte likt mig, jag brukar äta som en häst och se ut som en gris. HAHA. Nej men skämt och sido. (heter de så?). Om jag ska orka med basket träningen ikväll borde jag äta något. En apelsin eller ett äpple kanske vi har i kylen. Kylen är väldigt tom med tanke på att det är jag och min bror som bor här. Eller så kan jag göra macaroner och bea sås det är ju nice, men de gillar inte min bror doc. Kanske ska gå in till honom och fråga vad han kan tänkas äta, (som finns hemma vill säga). Eller så tar man en promenix och köper lite saker som ska vara inne i ett kyskåp. Vi har ju faktiskt fått pengar av våran mamma som ska gå till mat. Men får se hur detta slutar.... Tjing pling

På Lördag blir det utgång, så jäkla pepp. 
Blir förferre hos mig och sedan utgång och massa dans.

Kommentarer
Postat av: xris

hehe, okkkrå!!!

2008-11-19 @ 12:49:38
URL: http://xris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0