Farsdag

Idag är det den så kallade farsdag-dagen. Jag och mina bröder ska till pappa och fira honom och äta lassange, väldigt länge sedan man åt det. Vi har även köpt en liten present, jag tror inte min pappa läser min blogg, så jag kan skriva vad vi har köpt. Med tanke på att han alltid dricker te, i typ alla olika smaker så gick jag och köpte the på Kahls. Inte så där super mycket blev de för de vi betalade, men thet där är så grymt gott. Men iaf vi ska ditt vid 17,00 så ska göra lite grejer innan det. Ska ex. färga håret. Det behövs verkligen med den utväxten jag har. Ska även försöka på börja historia uppsattsen. Ha en bra dag. Tjing pling

P.S. Idag mår jag lite bättre, jag har ju som sagt mina stunder D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0