Lammkött, Klyftpotatis och Tzatsiki

Började som sagt vid 12,20 idag. Min bror ringde runt 09,30 tiden och frågade ifall vi skulle ner till stan och käka frukost. Vid 10 tiden så träffades vi på stan, men vi ångra oss ungefär lika snabbt och käkade istället vid 11. Men innan klockan blev 11 så gick vi runt på stan, jag köpte flera lådor till mina smycken, jag skulle ha mera grejer men allt va slut. Sedan så skulle min bror kolla på lite saker. Men vid 11 tiden så gick vi till Berut och käkade god god mat. Sen gick jag till skolan och hade klassråd och grafiska. En rolig dag, vi pratar mest bort lektionerna. Är nu hemma och börjar bli lite små trött. Men funderar på att käka och sedan gå och hämta ut ett paket. Tror det är ett par skor som har kommit. Kom även på att det är basket träning vid 21,00 men tror nog jag skippar de. Ska satta ltie mera på skolan. Kommer nog sova vid 21,00 tiden. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0