Snöar

Kom nyss hem från min pappa, jag och min bror gick ditt och käka sjömansbiff med potatis. Mycket gott. Sedan gick vi till HK för att fylla på förådet med lite frukost och annat. Så nu är jag hemma, skulle gått till Lotta och baka med henne och Linn, men kom hem så sent och så måste jag tvätta och fixa disken och annat. Men har iaf startat en tmaskin med tvätt och en med disk, men har tre maskiner kvar  med tvätt som ska tvättas. Jag blir även vaken hela natten. Får absolut inte missa skolan i morgon, jag och Åza ska gå ut och käka... vi har så lång hålltimma så då kan man ju passa på. Har även bara två lektioner i morgon. Hoppas natten blir en kort natt. Eller att jag svimmar nu och vaknar till 7 i morgon det vore perfekt. Tjing pling

Gillar inte snö, man blir så blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0