Soft

Har som sagt varit vaken sen 4 i morse, börjar bli lite seg nu. Åkte ner till stan runt 11 tiden och käkade med min bror på Berut, blev en lamm, tzatsiki och potatis. Mycket gott som vanligt. Blev en lite tur på stan en snabbis också. Sedan gick jag på dom tre lektionerna jag skulle. Åza va tyvärr inte i skolan idag, hon mådde inge bra. Dansen var i Aulan idag för att vi ska uppträda 3 danser där på julavslutningne, väldigt nervöst. Gick he mtill min pappa käkade och sen gick jag hem. Elelr var där ett tag och pratade också. Men nu är jag iaf hemma. Och ska väl chilla en liten stund sedan ska jag sova. I morgon är mitt andra möte på Juventas, hoppas de går bra. Tjing pling

(21 nov, 25 nov & idag 26 nov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0