5 Veckor senare

Var i skolan idag. Gick till grafiskan halv 9. Ja, jag var uppe hela natten. Gick och köpe en stor mugg med te, mycket gott så där på morgonen. Sedan var de MDK=Mediekommunikation. Var väl en ok lektion, det värsta är att jag måste ju komma på en produkt som jag "kommit på". Hjälp.!. Jag och läraren prata lite om ämnet, men det känns bra, bra att höra henne säga att hon hjälper mig bara jag är på lektionerna. Sedan bar det av till matsalen, var väl helt ok mat. Fick ett sms när jag satt och käkade, det var från thephonehouse, min mobil var äntligen klar, efter 5 veckor. Kan de verkligen inte gå snabbare,? Jag tog min förra mobil, men den är helt ny. Nästa gång något blir knas så ska jag bytta till en annan. Efter de så drog jag till syon. Tog nu bort två ämnen, vet inte hur det känns. Men bara jag klarar alla andra ämnen så kan detta vara rätt beslut. När jag kom hem så somnade jag till i 1 timme tror jag det var. Mycket skönt, men var fortfarande rätt eller jag är fortfarande trött. Gick ner och käkade, kollade på idol och nu sitter jag här. Somnar snart. Men ska nog kolla på vem som åker ut i idol och sedan sova. Jobbar som sagt i morgon, men som plock, blir kul. Hoppas du haft en bra dag och en skön kväll. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0