Fan

Vaknade för någon timma sedan. Jag var i skolan och skulle gå på de jag skulle. Gick sedan till pappa, pratade lite och sånt där. Somnade 30 minunter där. Var så jäkla övertrött och sedan gick de till skit tött på någon sec. bara. Min bror kom, han skulle köpa mat så följde med så han kunde skjuta hem mig. Kom hem vid fyra och somnade vid fem tiden. Kände redan innan att jag inte mådde bra. Och nu mår jag ännu sämre. Ont i huvudet och allämnt hängig. Varför?? Jag och Patte skulle ju och käka och bara chilla på Centro. Känner mig så jäkla fittigt att bara säöga nej jag är sjuk tyvärr. Så nu blir de chill kväll. Blir väl en promenix till hk för att köpa något till kvällen. Om jag nu orkar. Ha en kul kväll för er som har de

Kommentarer
Postat av: Camilla

Chill låter i alla fall bättre än plugg ;) Jag kommer förmodligen sitta uppa halva natten med den här skittentan! :( Usch, usch...

2008-10-24 @ 21:01:22
URL: http://cwm.blogg.se/
Postat av: Från ett P till ett S

Det ääär lugnt :) Du mådde ju inte bra :(

2008-10-27 @ 13:07:50
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0