Frukost på Nybron & Fika hos moster

Gick upp redan halv 11 idag. Skulle på frukost/personal möte på Nybron. Var ju väldigt mysigt. Alla var ju något tröta och sega, kul med lite annolunda möte. Men de tog upp lite all möjligt. Kom hem runt 13,00 tiden, chillade men somnade vid 14,00 så sov jag i 2 timmar. vid 16,30 tiden så gick jag och mina två bröder till min moster och fikade och pratade lite skit. Alltid lika trevligt, Fick en bra grej till håret av min moster. Är nu hemma och ska väl inte gör så mycket. Ska upp till psyk i morgon, vet inte riktigt om jag vill eller vågar längre. Men måste verkligen gå. Sov gott Tjing pling


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Mysigt! Haft en bra måndag nu då?:)

2008-10-27 @ 19:57:33
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0