Igentligen

Vad jag gör igentligen. Klockan är lite över 6. Har varit uppe hela natten. Ska snart hoppa in i duschen, och sedan göra det man gör innan skolan. Ska nog fixa lite te och kanske göra en macka om jag orkar. Vill bara sova, sova bort allt, sova bort hela dagen, ha allt överstökat. Sova bort allt dåligt runt om kring. Men mitt största promblem är ju just att sova så att sova bort allt kommer ju aldrig att funka. Innan jag går till skolan, när jag gått av bussen ska jag gå till presbyrån och köpa en stor mugg med te. Jobbar inte ikväll som tur är. Har möte vid 14,00 tiden ska dra hem efter de, skiter i MKD:N. Ska hem försöka börja tvätta på engång. Ska bara ha en vanlig chill fredag. det var evigheter sen. Har aldrig en lugn helg, antigen jobbar jag eller så fetar man, eller vad man nu gör. En vanlig fredag, med chill och tv. Ha en bra dag. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: hp

Åh vad rörd jag blir :') TACK!



ömt smek /hp

2008-10-10 @ 09:45:59
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: P

Om du inte har någonting roligare för dig, kan du följa med mig och Leyla och käka på Ming sen en liten drink på Centro, inget festande bara mysande!

2008-10-10 @ 10:04:00
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0