Mer eller Mindre

Sitter nu här och är hem kommen från jobbet, kom för ungefär 30 minuter sedan. Ingen än hemma, min bror efterfestar och min mamma är hos sin sambo eller hur man kan säga de. Själv så sitter jag här och lyssnar på skön skön musik och bara chillar efter jobbet. Jobbet var väl som vanligt. Ansträngde väl mig inte för mycket, fick en skit god drink med. grädde,coccos, annanas och mixade jordgubbar. mhh gott för magen. Gjorde det gammla vanliga på jobbet, men jag vet nog inte om det var mer eller mindre folk idag. Drixen var nästan desamma. Men en trevlig kväll. Personalen  är så sjuk snälla och roliga så man kan inte säga nej till att jobba där. Hoppas din kväll var nice.

(drinken jag fick)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0