Regnat

Kom nyss hem från en regnig promenad till HK, Pizza hörnan, ica och åter igen hk. Jag och min bror gick först bort till HK för att hämta ut ett paket.(med andra säsongen med One tree hill). Sedan blev det en promenad bort till Pizza hörnan där vi käkade god god pizza. Alltid lika trevliga, dem vet till och med vilken sås jag vill ha på pizzan. Sedan begav vi oss till ica för att köp chips och dricka till kvällen, självklart fanns ju inte dippen vi ville ha så därför begav vi oss mot HK igen. På HK köpte vi allt vi skulle ha och sedan så gick vi hem, men som tur så var de fint väder.. Solen sken och det var inget regn. Ska snart lägga mig och kolla på film, kommer då inte vara mottaglig.. Hoppas ni haft en trevlig söndag än så länge.

Kommentarer
Postat av: sandra

då va de nog dig jag såg komma gåendes från HK. satt i bilen o tyckte jag åkte förbi dig =)

2008-10-06 @ 05:56:07
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0