Tandlös

Idag har jag haft fullt upp. Började med att jag gick upp 10,00. För mig är det sjukt tidigt. Åkte ner till stan, blev sminkad på thebodyshop. Blev sjukt nöjd, ska ge listan till min bror så ska han köpa grejera eller några grejer till mig. Sedan blev det tandreglering. Mhh, nu är ena relsen borsta. Jihoo, eller? Har ingen bra bild, men en iaf.. Är ´väl nöjd. Är inte riktigt van ändå. Sedan blev de en runda på stan, lite ärenden. Köpte mat och sedan hem till Linn, där blev de lite prat och sånt där man brukar göra. Åke ner till stan en snabbis, Linn käkade och se drog vi hem till mig, kikade på kläder, lite tidigt att beställa vår kläder nu, men har man en katalog så har man. Nu sitter jag här och gör väl inte så mycket. Haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0