Utmanad

jag blev utmanad av Linn (Lyxlirareblogg.se), Så det är väl bara sätta igång.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.  Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag spolar aldrig med öppen toasitts
2. Äter aldrig mat med händerna
3. Är rädd för alla djur, tills jag är bekväm med dom.
4. Jag gör av mig med pengar innan jag får dom
5. Har dåligt siffer minne och mine iof.
6. Är faktiskt rädd för det mesta
7. "Ser" grejer när jag släcker lampan på nätterna

Jag utmanar..
- Alla som inte har gjort detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0