Yes, så är det

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva riktigt.
Just de fick ju min lön häromdagen, och klant som jag är så hade jag glömt fylla i båda pärmarna med arbetestiderna så jag fick lön för 35 timmar istället för 45 timmar. Men ringde min chef så det kommer att fixa sig. Tur det. Idag harjag väl inte gjort något precis som igår. Käkat och chillat. Fortsatt att sticka på min krage/halsduk. Prata med min bror nyss han tror att jag behöver prata med någon på psyk istället för någon på ex. juventas eller en kurator. Som sagt så berättade jag ju en grej till honom som han inte tyckte lätt så bra. Så.. Han ska be mamma ringa till psyk och fixa en tid. Jag vet inte om jag ska till träningen idag, är trtt och seg och så vill jag inte träffa folk. Men det är 2 timmar kvar kanske hinner ångra mig eller något. Iaf, ha en bra fortsatt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0