Dans & sång

Kom nyss hem efter en dag på stan i 9 timmar. Mötte upp Linn på stan runt 13,00 tiden. Jag var på jackt efter kläddsel till Linns födelsedags firande i morgon. Hittade till slut något att ha på mig. Blev lite annat som blev hem buret också. Jag och Linn käkade även på Flanur,det blev köttfärssås och spagetti. Lite nyttigare än Donkan som ex. Jag och Linn gick på stan till ungefär halv 5. Sedan kom Åza ner och även vi gick lite på stan. Sedan gick vi till teatern och kollade på dans och sång. Kunde ha varit med och dansat med min dansgrupp, men varken jag eller Åza var med. Men de var riktigt kul att sitta där och kolla på "de begåvade folket". Jätte kul att kolla på gammla tanter och farbröder som sjöng och hade kul. Kom hem för en stund sedan eller rätare sagt lite mindre än en timma sedan. Ska inte göra något speciellt resten av kvällen utan bara ta det lugnt Hoppas du haft en bra dag. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0