Prova

Nu är klockan 03,50. ska prova att sova..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du och jag är verkligen helt olika. Du har svårt att sova och jag har svårt att vara vaken. Jag är så trött och seg om dagarna att jag börjar få svårt att koncetrera mig. Så jag förstår verkligen att du lider av att inte kunna sova. Antar att "symptomen" är ungefär likadana för oss båda. Jag har blivit tipsad om ett naturläkemedel (Rosenrot) som ska göra mig piggare och som inte är beroendeframkallande (inget naturläkemedel ska i ju för sig vara beroendeframkallande). Du kanske borde fråga dem där bredvid McDonalds om det finns någon som kan hjälpa dig att somna lättare. Någon som från dig att slappna av och inte fundera en massa? Jag ska testa mitt rosenrot iaf. Hoppas att det funkar för just nu är jag en vandrande zombie ;)



Hur gick det med tatueringen, förresten? Du skulle väl ner och prata med någon? Blir det play och stopp och det där du visade förut?

2008-09-11 @ 21:52:14
URL: http://cwm.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ojsan, skrev visst någon istället för något på två ställen ;) Haha, man kan tro att jag syftar på en person. Visserligen skulle man ju inte tacka nej ifall man fick en snyggning som skulle hänga med hem och natta en ;)

2008-09-11 @ 21:54:02
URL: http://cwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0