Skoldagen

Vad ska man säga om denna skoldag. Kom från skolan klockan 19,00 helt slut. På hålltimmen innan foto så gick jag och Åza en runda på stan, hitta då lite. Ska vänta med att köpa grejer tills alla "räkningar" har dragits och sen ifall jag ska till stockholm nästa fredag. Då behöver man ju lite pengar...  Just de fick även förbi min moster och beställde klipp tid. Så nu blir det att klippa lugg vare sig jag vill eller inte. Vill men ändå inte om man säger så. Men fan håret växer ju ut, man får väl göra sina misstag. Gick även till jobbet och hämtade min lön, satte in pengarna på kortet lättare så, (nej jag jobbar inte svart, alla på jobbet får pengar kontant). En helt ok dag, alltid lika kul med Åza. Ska inte göra så mycket mera nu. Hoppas jag somnar tidigare idag, somnade 5 i morse. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0